Swimitation

Swimitation treening on suurepärane võimalus end aeroobsel tasemel vormis hoida. Treeningut saab teha ilma pingutuseta, lihtsalt vees pikali harjutusi tehes. Vesi teeb su keha kaalutuks, liigutusi on lihtsam teha, samas avaldab vesi liigutamisel vastupanu (veetakistus on õhutakistusest 10 korda suurem). Selles vannis ei pea oskama ujuda ja lihased ei pea töötama raskusjõu vastu. Vesi aitab sisuliselt kaaluta olekus kehal leevendada lihaspingeid ja liigeste vaevusi ning annab võimaluse tööle hakata süvakihis asuvatel lihastel. Lülivaheketas vabaneb raskusjõu mõju alt. Harjutused mõjuvad just sinna kuhu vaja, ilma, et lülisammas saaks ülemääraselt koormatud. Kuna lamades saab liigutusi teha hõlpsalt ja rahulikult, sobib Swimitation seanss suurepäraselt rasedatele, kroonilise väsimusega, depressioonis ja unehäiretega inimestele ning aitab selja-, puusa-, õlaliigese probleemide ja verevarustushäirete korral.

Swimitation treeningul saame anda mõõdukat koormust kõikidele liigestele, samaaegselt lõõgastavas keskkonnas lihaskorsetti tugevdades. Inimesed, kelle jaoks on treening tähendanud alati suurt pingutust ja higistamist, saavad täna vajaliku füüsilise koormuse kätte märkamatult ja nauditavalt. Harjutusi on võimalik jälgida teleriekraanilt, võib ka  võimelda ja lõõgastuda hoopis enda soovide ja meediumite saatel.

Palun võta kaasa ujumise asjad. Enne vanni sisenemist pead käima duši all.